Friday, February 26, 2010

爱你的力量

爱你的力量
词:
薇昱

我不知道~
几时开始喜欢了你~
问又问了自己~
却想不到~

我不知道~
为什么会喜欢上你~
我想了又想~
猜了又猜~
却找不到原应~

只要跳一跳~
轉一轉~
太阳都出来了~
把所有烦脑都忘掉~
只要堅持下去~

不怕风和雨~
继续走~
所有事都ok了~
只要记住你是我的~
就会有信心爱你~
我爱你的力量~
____________________________________________________________________



1 comment:

  1. whoever u're writing to, whether it's KFC or not, the person should be really happy that u wrote it for him...who's this lucky person? LOL

    i want to see the first part of the lyrics~ post up later~ i want to compare

    did u figure out the password to the blog that i sent u yet? LOL

    ReplyDelete